joi, 20 septembrie 2012

Pe jumatate gata

Ei, e putin mai neobisnuit sa faci intai o rama si apoi sa vezi ce o sa pui in ea :) Totusi pentru proiectele mele cu rama din mucava, asa se lucreaza, pentru ca ele devin putin mai mult decat o simpla rama, se integreaza cumva in tablou. Am povestit cum am cumparat ramele si apoi le-am dat cu straturi de vopsea acrilica alba. Experienta mea spune ca la inceput nu am avut incredere in gradul de alb, desi mucavaua nu era prea inchisa la culoare, asa ca dupa primul strat am simtit nevoia sa mai dau unul. E bine sa lasati straturile de acrilic sa se usuce bine inainte de a aplica urmatorul strat. Si pentru ca nu am avut incredere ca doua straturi ar fi suficiente, am mai dat unul. Nu stiu daca am exagerat sau nu, dar am fost foarte multumita de albul obtinut. Ideea e ca abia dupa ce vopseaua se usuca bine-bine (si atunci suprafata chiar devine alba) iti poti da seama daca mai e nevoie de inca un strat de alb.

Macinata de febra creatiei si inspirata de muza mea, Florentina, am folosit tehnica servetelului pentru a obtine efectul dorit pentru rama mai mare:



Pentru restul tabloului cred ca voi reveni la o pasiune mai veche... origami.

Un comentariu:

  1. cand am vazut-o am crezut ca asa este sau este pur si simplu imbracata in dantela...ti-a iesit perfecta

    RăspundețiȘtergere