luni, 20 noiembrie 2017

Lumini de Craciun

Se apropie Craciunul, de departe si pe merit cea mai indragita sarbatoare a lumii crestine. Am depasit faza in care cumparam la nesfarsit decoratiuni de Craciun si am ales in ultimii ani sa mesteresc cat mai multe pe cont propriu.

O idee pe care am avut-o in recent a fost sa mesteresc niste suporturi de lumanare din borcanelele pe care nu m-am indurat sa le reciclez la tomberonul pentru sticle. Le-am spalat bine, le-am ascuns gura cu sfoara neaosa, pe care am decorat-o cu niste figurine sclipicioase cumparate mai demult pentru felicitari. Cateva pietricele aurite sau orice altceva in spiritul sarbatorii si avem gata suporturile de lumanare pentru masa de Craciun, cu o tenta rustica.

Urmeaza sa ma ocup de-acum de felicitarile de Craciun.



Un comentariu:

  1. Foarte faina ideea ,si eu vreau sa fac anul acesta cateva decoratiuni impreuna cu fiica mea .

    RăspundețiȘtergere